Kundeanbefalinger
1 (2).jpg
”Kjempefornøyd. For første gang at jeg kjørte ned mot 0.5l mila. Og bilen mista festet når jeg dro på fra 1.gir“

– Alfa Gulietta

2016-04-14 11.31.21.jpg
”Reist hjem med 265 Hk, Kom med 224, Sparer over 10% diesel i tilæg!“

– Mercedes Viano

2016-03-29 17.01.19.jpg
”Kom med 116 Hk. kjørte hjem med 153 og i tillæg 30% mere NM helt fra kjelleren. “

– Toyota Previa

2015-11-04 08.20.24.jpg
”Hei. Ny pers i lavt forbruk Krs-Oslo,uten en gang å prøve. Ned fra 0,54 til 0,50 pr mil. Langt mere komfortabel kjøring med mindre giring og godt bunndrag. Ikke minst deilig å kjenne at det sparker litt ekstra når man drar på. Takk for bra jobb!“

– Berlingo Hdi

2015-04-21 17.08.48.jpg
”“

– Subaru Impreza

DSC00067.JPG
”Bra! Bilen ble som om den er originalkjøpt med en større motor. I tillegg bruker den mindre diesel på normal køring. “

– Mercedes 220 Cdi

DSC00007.JPG
”Dette funka bra!“

båtg.png
”Resultater på min båt er økning av toppfart fra 35,5kn til 38,9kn og i marchfart på 32,5kn er dieselforbruk uten chip 60liter/time og med chip 52 l/h“

– Volvo D6 370

P6190095.JPG
”Kom med en A4, gikk igjen med noe som minnet mer om en S4. Nå blir det lang tur til Tyskland :)“

– Audi A4 2010 143 HK

PA290001.JPG
”Kjøpte chipen for å spare drivstoff, noe som funket meget bra. Den ekstra effekten var bare et pluss. Mvh Jan.“

– Mercedes Jan

Find din bil
Traktor / båt

Sættet passer ikke til min bil

Hvis du mener, at du har fået et forkert sæt, bedes du gøre følgende:
Hvis du har en almindelig common rail-motor med en enkelt tilslutning til motoren, bedes du læse teksten nedenfor:
En almindelig common rail-dieselmotor:
 
Hvis du har en turbomotor, benzin eller diesel med flere tilslutninger, bedes du læse og følge monteringsanvisningen nøje.
Se også på side 8 og 9 i monteringsanvisningen (commonraildiesel) hvad angår mulige fejl. 
 


Hvis du stadig mener, at du har fået et forkert sæt, bedes du sende os en e-mail på adressen nederst på denne side samt oplyse følgende:
 
Bilmærke:

Bilmodel:

Motorens ccm

Motorens HK evt. Nm
 
 
En almindelig common rail-dieselmotor:
På en almindelig common rail-dielselmotor med kun en enkelt tilslutning skal tilslutningen foregå direkte til trykafbryderen på common rail-røret. Vær omhyggelig med at lede kablet langs hele common rail-røret.
På mange motorer kan kontakten sidde lidt skjult, og der kan være to kontakter på common rail-røret. Men andre ord kan den rette kontakt sidde lidt mere skjult end den, der "er forkert".
Sådan finder du common rail-røret: På toppen af motoren (der, hvor tændrørene ellers sidder på en benzinmotor ) sidder dyserne. Hver af dyserne får diesel tilført via et tyndt stålrør. Dette stålrør kommer direkte fra common rail-røret.
Med andre ord: Common rail-røret ligger parallelt med motorblokken og er som regel ca. 3 cm tykt og 20-40 cm langt.
På en almindelig common rail-motor SKAL der tilsluttes hertil. 

 

 

Kontakt via e-mail:

kundesenter@bestchip.dk

« Tilbage til forsiden


Sørlandets bil og import AS |
Bosmyrkollen 2 |
4620 Kristiansand S |
Tlf. +47 970 570 16 |
Org.nr. 993 551 384
Verified by VisaMastercard SecureCodeSvea Web PayPaypal

Solution by Dots | Powered by Makeweb!