Kundeanbefalinger
1 (2).jpg
”Kjempefornøyd. For første gang at jeg kjørte ned mot 0.5l mila. Og bilen mista festet når jeg dro på fra 1.gir“

– Alfa Gulietta

2016-04-14 11.31.21.jpg
”Reist hjem med 265 Hk, Kom med 224, Sparer over 10% diesel i tilæg!“

– Mercedes Viano

2016-03-29 17.01.19.jpg
”Kom med 116 Hk. kjørte hjem med 153 og i tillæg 30% mere NM helt fra kjelleren. “

– Toyota Previa

2015-11-04 08.20.24.jpg
”Hei. Ny pers i lavt forbruk Krs-Oslo,uten en gang å prøve. Ned fra 0,54 til 0,50 pr mil. Langt mere komfortabel kjøring med mindre giring og godt bunndrag. Ikke minst deilig å kjenne at det sparker litt ekstra når man drar på. Takk for bra jobb!“

– Berlingo Hdi

2015-04-21 17.08.48.jpg
”“

– Subaru Impreza

DSC00067.JPG
”Bra! Bilen ble som om den er originalkjøpt med en større motor. I tillegg bruker den mindre diesel på normal køring. “

– Mercedes 220 Cdi

DSC00007.JPG
”Dette funka bra!“

båtg.png
”Resultater på min båt er økning av toppfart fra 35,5kn til 38,9kn og i marchfart på 32,5kn er dieselforbruk uten chip 60liter/time og med chip 52 l/h“

– Volvo D6 370

P6190095.JPG
”Kom med en A4, gikk igjen med noe som minnet mer om en S4. Nå blir det lang tur til Tyskland :)“

– Audi A4 2010 143 HK

PA290001.JPG
”Kjøpte chipen for å spare drivstoff, noe som funket meget bra. Den ekstra effekten var bare et pluss. Mvh Jan.“

– Mercedes Jan

Find din bil
Traktor / båt

Kontakt os - 6

Jeg har ikke opnået den ønskede effekt?


Se monteringsvejledningen: ” Finjustering”.

Har du en diesel common rail bil gælder følgende:


Den yderste skrue er en effektskrue, og centerskruen kan du simpelthen betragte som en ”On/Off” skrue. Men - jo lavere den kan justeres ned, jo højere vil du kunne justere på effektskruen. Vi tilstræber derfor at denne står så lavt som muligt.

Tabellen, som er vedlagt monteringsvejledningen, skal derfor følges mod højre - blå pile. Blå pile bruges, når du ved hver justering føler positiv ændring.

Mærker du ikke nogen ændring, kan det skyldes, at centerskruen står for lavt og boksen” slår fra” når du bruger mere end 50% gas. Det siger sig selv, at så nytter det ikke at justere effektskruen op.


Derfor: Får du ikke effekt ved at følge blå pil, så følger du rød pil et trin ad gangen, indtil du er sikker på at du har effekt også ved fuld gas og højt omdrejningstal.

 

Denne dobbeltjustering er lidt mere omfattende end ved visse andre sæt. Men så gør den også at du er sikret det bedst mulige resultat for lige præcis din bil.

 

Here is Norwegian videos, telling this more simple:

Innjustering, del 1:

http://www.youtube.com/watch?v=xAxVix4SrKI

Innjustering, del 2

http://www.youtube.com/watch?v=lMjQQpMDGhU

Innjustering, Del 3 ( Det sies feil i innledningen er at dette er del 4, Men dette er del 3 )

http://www.youtube.com/watch?v=OEzwuW7InS4

Ett tips som kan være lurt uansett:

Del 4. Bilens luftmasse måler

http://www.youtube.com/watch?v=N7XwymSbcIo

 

Stadig ingen effekt? Send os en mail på:

Kundesenter@bestchip.dk


 

« Tilbage til forsiden


Sørlandets bil og import AS |
Bosmyrkollen 2 |
4620 Kristiansand S |
Tlf. +47 970 570 16 |
Org.nr. 993 551 384
Verified by VisaMastercard SecureCodeSvea Web PayPaypal

Solution by Dots | Powered by Makeweb!