KUNDEANBEFALINGER
1 (2).jpg
”Kjempefornøyd. For første gang at jeg kjørte ned mot 0.5l mila. Og bilen mista festet når jeg dro på fra 1.gir“

– Alfa Gulietta

2016-04-14 11.31.21.jpg
”Fornød kunde kom inn med 90 hk, 215 Nm- Har nå 118 hk og 280NM“

– Partner chiptuning

2016-04-14 11.31.21.jpg
”Reist hjem med 265 Hk, Kom med 224, Sparer over 10% diesel i tilæg!“

– Mercedes Viano

2016-03-29 17.01.19.jpg
”Kom med 116 Hk. kjørte hjem med 153 og i tillæg 30% mere NM helt fra kjelleren. “

– Toyota Previa

2015-11-04 08.20.24.jpg
”Hei. Ny pers i lavt forbruk Krs-Oslo,uten en gang å prøve. Ned fra 0,54 til 0,50 pr mil. Langt mere komfortabel kjøring med mindre giring og godt bunndrag. Ikke minst deilig å kjenne at det sparker litt ekstra når man drar på. Takk for bra jobb!“

– Berlingo Hdi

2015-04-21 17.08.48.jpg
”“

– Subaru Impreza

DSC00067.JPG
”Bra! Bilen ble som om den er originalkjøpt med en større motor. I tillegg bruker den mindre diesel på normal køring. “

– Mercedes 220 Cdi

DSC00007.JPG
”Dette funka bra!“

båtg.png
”Resultater på min båt er økning av toppfart fra 35,5kn til 38,9kn og i marchfart på 32,5kn er dieselforbruk uten chip 60liter/time og med chip 52 l/h“

– Volvo D6 370

P6190095.JPG
”Kom med en A4, gikk igjen med noe som minnet mer om en S4. Nå blir det lang tur til Tyskland :)“

– Audi A4 2010 143 HK

Benzin tuning og benzin chip. Bedste effekt i Danmark.

Benzin tuning Kr. 2.800,- . Bedste effekt og specielt udviklet nordisk økonomiprogram. Test dit sæt før du betaler. Læs mere her.

De biler vi kan tilbyde benzin chip til findes i netbutikken midt på siden.
 
Hvad angår kvaliteten af vores benzin tuning sæt så læs denne artikel, der omhandler produktsortimentet samt en del om, hvordan dette marked fungerer: Chiptuning og kvalitet.

 

Tidligere var almindeligt, at man kunne justere dieselbiler, men ikke benzinbiler. Hvorfor kan man det nu?


I første omgang er det vigtigt at sige, at nå vi snakker om benzin chip via en boks, gælder dette nyere benzinbiler med turbo.
En af hovedforskellene på tuning af benzin og diesel er, at en dieselbil reagerer mest ud fra konfigurationen omkring indsprøjtningen af brændstoffet. En benzinbil reagerer mere ud fra turbotrykket.


Det er nu også blevet muligt at aflæse turbotrykket via en ekstern enhed. Dermed kan man nu opnå de parametre, som er nødvendige for at optimere bilen via benzin tuning.


Biler i dag bliver mere og mere individuelle og specielle. Derfor er dette en teknologi, som på det seneste er blevet fremtvunget for at opnå en acceptabel effekt for dieselmotorer.
Det er vigtigt at bemærke, at selvom man aflæser bilens turbotryk, gøres dette på en 100 % sikker facon. 


Vi kan berolige dig med at vi ikke forandrer  bilens sikkerheds- og advarselssystemer overhovedet.

Så du kan være sikker på, at bilen, med vores benzin tuning sæt, stadig virker under de bedste tryk- og temperaturerforhold, som specificeret af fabrikanten.

 

Til hovedsiden 

Arlig køreafstand (km):
Pris pr. liter brændstof (kr):
Forbrug før chip (l/10 km):
Chip fra www.bestchip.dk:
Reduktion i forbrug: 10%
20%
30%
Brændstofomkostninger/år som i dag:
Brændstofomkostninger/år med chip:
Besparelse pr. år:
Chip sparet inn på:
Mer om chiptuning:
CHIPTUNING OG TEKNOLOGIFORSPRANG

Vi i Bestchip lader aldrig kvaliteten gå ud over komforten med hensyn til montering.

Les mer »
Benzin tuning og benzin chip. Bedste effekt i Danmark.

Benzin tuning Kr. 2.800,- . Bedste effekt og specielt udviklet nordisk økonomiprogram. Test dit sæt før du betaler. Læs mere her.

De biler vi kan tilbyde benzin chip til findes i netbutikken midt på siden.
 
Hvad angår kvaliteten af vores benzin tuning sæt så læs denne artikel, der omhandler produktsortimentet samt en del om, hvordan dette marked fungerer: Chiptuning og kvalitet.

 

Tidligere var almindeligt, at man kunne justere dieselbiler, men ikke benzinbiler. Hvorfor kan man det nu?


I første omgang er det vigtigt at sige, at nå vi snakker om benzin chip via en boks, gælder dette nyere benzinbiler med turbo.
En af hovedforskellene på tuning af benzin og diesel er, at en dieselbil reagerer mest ud fra konfigurationen omkring indsprøjtningen af brændstoffet. En benzinbil reagerer mere ud fra turbotrykket.


Det er nu også blevet muligt at aflæse turbotrykket via en ekstern enhed. Dermed kan man nu opnå de parametre, som er nødvendige for at optimere bilen via benzin tuning.


Biler i dag bliver mere og mere individuelle og specielle. Derfor er dette en teknologi, som på det seneste er blevet fremtvunget for at opnå en acceptabel effekt for dieselmotorer.
Det er vigtigt at bemærke, at selvom man aflæser bilens turbotryk, gøres dette på en 100 % sikker facon. 


Vi kan berolige dig med at vi ikke forandrer  bilens sikkerheds- og advarselssystemer overhovedet.

Så du kan være sikker på, at bilen, med vores benzin tuning sæt, stadig virker under de bedste tryk- og temperaturerforhold, som specificeret af fabrikanten.

 

Til hovedsiden 

Gebyrer

Vi ser, at nogen annoncerer med, at man kan justere bilen inden for visse grænser, og at dette ikke udløser afgiftspligt. Bestchip tager generelt afstand fra sådanne påstande.

MEN: Som et firma, der muligvis opnåede de fleste kundesalg i 2010, har vi ikke haft tilbagemeldinger om, at nogen af vores kunder har undergået kontroleftersyn for justering – ingen.

Les mer »
.

Sørlandets bil og import AS |
bestchip.dk |
Pb 7004 |
4674 Kristiansand |
Tlf. +47 91 91 71 71 |
Org.nr. 993 551 384
Verified by VisaMastercard SecureCodeSvea Web PayPaypal

Solution by Dots | Makeweb 4.1